Kuulostaako tuhansien eurojen käyttäminen sponsorointiin ilman strategiaa, tavoitteita tai tuloksien mittaamista aivan liian tutulta?

Ei hätää, et todellakaan ole yksin.

Rahan syytäminen urheiluun tai tapahtumiin ilman tavoitteita ei ole sponsorointia, vaan hyväntekeväisyyttä.

Me haluamme, että sponsorointi on sinun yrityksellesi liiketoiminnallinen mahdollisuus.

Me haluamme, että tehokas sponsorointi on osa yrityksesi markkinointia, myyntiä, asiakashallintaa ja työyhteisöä.

Tämä tarkoittaa strategioiden luontia, tavoitteiden asettamista, mittareiden luontia sekä tavoitteellisten ja tehokkaiden sponsorointitoteutusten luomista. Kuulostaako työläältä? Ei hätää me teemme sen puolestasi.  

Sponsorointi tuottaa parhaimmassa tapauksessa yrityksellesi useita eri arvoja, mutta me uskomme, että sponsoroinnilla on yksi päätehtävä: kasvattaa yrityksesi liikevaihtoa lyhyellä tai pitkällä tähtäimellä.

tavoite

kohde-

ryhmä

toteutus

mittaus

HALUATKO KESKUSTELLA LISÄÄ YRITYKSESI SPONSOROINNISTA? NIIN MEKIN! VARAA AIKA ILMAISELLE TAPAAMISELLE, NIIN MIETITÄÄN YHDESSÄ MITEN SPONSOROINTINNE VIEDÄÄN SEURAAVALLE TASOLLE!