

DIGITAALINEN SPONSOROINTI
Sponsorointi on tehokas markkinointiviestinnän keino, mutta usein sen kokonaisvaltainen hyödyntäminen vaatii isoja resursseja.
Digitaalinen ympäristö on kuitenkin poikkeus; älykkäällä, suunnitelmallisella ja tavoitteellisella tekemisellä voidaan tehostaa sponsorointia siten, että myös sponsorointi-investoinnista saadaan maksimaalinen hyöty irti.
Digitaalisen sponsoroinnin pakettimme tuottaakin mitattavia, helposti seurattavia ja ennen kaikkea selkeitä liiketoiminnallisia hyötyjä, joiden avulla on helppo seurata sponsorointi-investoinnin ROI:ta.
MITÄ DIGITAALISEN SPONSOROINNIN PAKETTIIN KUULUU?
HINTA:
ALKAEN 4000 € + ALV.
DIGITAALISEN SPONSOROINNIN KAMPANJASUUNNITELMA
-
Ydinviesti ja tavoitteet
-
Kohderyhmät
-
Sponsoroinnin yhdistäminen markkinoinnin kokonaisuuteen
-
Markkinointikalenteri
-
Ehdotettu markkinointibudjetti
MARKKINOINNIN OSTAMINEN
-
Some-markkinointi
-
Uudelleenmarkkinointi
-
Display-mainonta
-
Hakusanamarkkinointi
RAPORTOINTI
-
Seurannan, toimenpiteiden ja tehokkuuden seuranta kerran viikossa.
-
Loppuraportti sisältää myös paitsi datan, niin myös raportin tehdyistä toimenpiteistä.
MARKKINOINTIMATERIAALIEN JA -SISÄLTÖJEN TEKO
-
Sponsorointilähtöisen sisällön suunnittelu
-
Omien kanavien sisällöt
-
Ostettujen mainosten graafiset ja tekstisisällöt
-
Lisämaksusta videosisältöjen tuotannot
-
Lisämaksusta kampanjakohtaiswt landing paget
SEURANTA
-
Kampanjan seuranta
-
Konversioraportointi
-
Vertaaminen/Benchmarkkaus muuhun digimarkkinointiin
-
Liidien laadun vertaaminen
-
ROI ja ROAS laskenta

Digitaalinen sponsorointi on sponsoroinnin synnyttämän kiinnostuksen hyödyntämistä konkreettisella ja liiketoimintalähtöisellä tasolla.
1. Digitaalisessa sponsoroinnissa tuotetaan räätälöityjä sisältöjä sponsoroitavasta kohteesta kiinnostuneelle kohderyhmälle.

2. Sponsorointilähtöisellä digimarkkinoinnilla olet kiinostava paitsi omille, niin myös sponsoroitavan kohteen kohderyhmille.

KIINNOSTUITKO?
Aboella Aleksi vastaa digitaalisesta sponsoroinnista.
Soita tai laita viestiä, niin laitetaan teidänkin sponsorointi tuottamaan tulosta.

KUMPPANUUKSIEN KEHITTÄMINEN
Digitaalinen hyödyntäminen on yksi osa monipuolista kumppanuuden hyödyntämistä.
Tsekkaa tälltä, millä muilla tavoin voimme tehostaa yhteistyökumppanuuksiasi!