EDUSTAMAMME

SPONSOROINTIKOHTEET

Yhteistyökumppanuus, vaikuttajamarkkinointi, strateginen brändikumppanuus, eli suomeksi sponsorointi on parhaimmillaan äärimmäisen tehokas tapa lisätä brändisi vetovoimaa, kertoa tarinoita, sitouttaa henkilöstöä ja löytää uusia asiakkaita. Ja ennen kaikkea kasvattaa liikevaihtoa. 

LUKAS HRADECKY

Kolminkertainen vuoden jalkapalloilija Suomessa, Huuhkajien karsintamenestyksen takuumies ja kansainvälisen tason huippu-urheilija. Fanien suosikki, joka tavoittaa valtavan yleisön niin kotimaassa kuin Saksassakin. Ja ennen kaikkea turkulainen kerrostalon kokoisella T:llä. 

Luke on oikea kohde sinulle, jos haluat olla mukana ensi kesän EM -kisaboomissa, yhdistää brändisi luonnolapsimaiseen supertähteen tai saada jalansijaa Saksassa. 
 

ARI HUUSELA 

Yli 3000 ihmistä on kiivennyt Mount Everestille, yli 500 ihmistä on ollut avaruudessa, mutta vain 100 on purjehtinut maapallon ympäri kilpaa – yksin, pysähtymättä ja ilman ulkopuolista apua. Ari Huuselasta tulee ensi syksynä ensimmäinen pohjoismaalainen, kuka osallistuu legendaariseen Vendée Globe -purjehduskilpailuun. 

 

Ari Huuselassa yhdistyy sponsorointikohteena täysin ainutlaatuinen tarina, edelläkävijyys ja kansainvälinen näkyvyys. Yksin Ranskassa vuoden 2016 Vendée Globen saavuttaman potentiaalisen mediapeiton arvo oli 198 miljoonaa euroa ja kisakylässäkin vieraili yli kaksi miljoonaa ihmistä. Ne ovat lukuja, joihin suomalaisissa sponsorointikohteissa harvoin törmää.

ARTTURI LEHKONEN

Numerolla 62 Montreal Cnadiensissa viilettävä Arsi on perikuva suomalaisuudesta. Tunnollinen joukkuepelaaja, jonka NHL -status on saavutettu sisulla ja työnteolla. Artturi kuuluu runkopelaajiin maailman kolmanneksi suurimmassa jääkiekkobrändissä, joka on 4,1 miljoonan ihmisen markkina-alueellaan lähes valtakunnan uskonnon asemassa. 

Jos Kanadan valloitus kuuluu yrityksesi strategiaan, niin “We know a guy for you.”

SCORE CUP

Aboen oma urheliiketoimintaseminaarin, verkostoitumistapahtuman ja huippu-urheilijoiden hyväntekeväisyystennisturnauksen yhdistävä kesätapahtuma, joka tavoittaa urheilubisneksestä kiinnostuneita ammattilaisia yli toimiala - ja lajirajojen. Scoren tunnuslause “Viihdy, opi, verkostoidu.”  kuvaa hyvin tapahtumaamme, jonka tavoitteena on olla jokaisen vieraan kesän paras työpäivä.

 

Score Cupin sponsorointi antaa yritykselle mahdollisuuden tavoittaa paitsi tapahtumayleisön, niin myös suomen eturivin huippu-urheilijat ja satojen tuhansien yleisön sosiaalisen ja klassisen median kautta.  Score palaa jälleen elokuussa 2020.

TURUN TUOMIOPÄIVÄ

Toista kerta järjestettävä Turun Tuomiopäivä oli jo ensimmäisenä vuotenaan yksi Suomen suurimmista Crossfit -tapahtumia. Tuomiopäivä tavoittaa paitsi aktiivisen ja mielenkiintoisen crossfit -kohderyhmän, myös laajemman tapahtumista kiinnostuneen yleisön. 

Tuomionpäivä kiinnostaa myös valtakunnallisesti, sillä yli puolet tapahtuman verkkosivukävijöistä tuli pääkaupunkiseudulta. 

 

 Suuri tapahtuma-alue yhdistettynä yleisölajiin Aurajoen rannassa, tarjoaa loistavat mahdollisuudet luoville toteutuksille ja tapahtumayleisön osallistamiselle.

 

Jos haluat olla mukana luomassa Suomeen uudenlaista urheilutapahtumakulttuuria ja tavoittaa Suomen kovakuntoisimmat ihmiset, Tuomiopäivä sopii brändillesi kuin rusetti possulle.

 
 
 
 
 

Aleksi Rannikko

aleksi.rannikko@aboe.fi

0456759139

Oscar Hämäläinen

oscar.hamalainen@aboe.fi

0445095607

Aboe Oy

Lemminkäisenkatu 30, 20520 Turku

2878737-8

  • Grey Twitter Icon
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey LinkedIn Icon